Free talkموقع المكالمات والرسائل المجانية

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
دخول

لقد نسيت كلمة السر

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» شروط الدخول ضمن المشتركين الذين يحصلون على باقات الشحن المجانية
الدنيا جرى فيها ايه I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 15, 2012 5:35 am من طرف أبوعبيد

» لعبة فيفا 2007 برابط واحد سريع
الدنيا جرى فيها ايه I_icon_minitimeالإثنين مايو 02, 2011 11:49 am من طرف حوده البرنس

» 122 دوره هندسه في برنامج الادوبي اديتشن بالصور لعمل اغنيه او نشيد ديني او راب
الدنيا جرى فيها ايه I_icon_minitimeالإثنين أبريل 11, 2011 6:04 am من طرف mody

» رسائل مجانية للمشتركين فقط
الدنيا جرى فيها ايه I_icon_minitimeالجمعة مارس 25, 2011 4:47 am من طرف ahmedalaeid83

» اليوم وصلتني صورة احلى نساء في العالم وحبيت انكم تشفوها
الدنيا جرى فيها ايه I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 31, 2010 5:19 pm من طرف saad3388

» برنامج التجسس على أجهزة الكمبيوتر
الدنيا جرى فيها ايه I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 5:59 am من طرف mody

» اوفيس2007 عربي + انجليزي
الدنيا جرى فيها ايه I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 21, 2010 5:36 am من طرف سميرعبدالله

» صور موديلات ملابس رجاليه
الدنيا جرى فيها ايه I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 06, 2010 11:57 pm من طرف ahmad21.23

» خلفيات حلوه
الدنيا جرى فيها ايه I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 06, 2010 11:50 pm من طرف ahmad21.23

تصويت
سحابة الكلمات الدلالية

الدنيا جرى فيها ايه

2 مشترك

الدنيا جرى فيها ايه Empty الدنيا جرى فيها ايه

مُساهمة من طرف سنوفة الأربعاء أغسطس 04, 2010 7:46 pm

مش عارفة هل مكان الكلام اللى هقوله ده هنا فى المنتدى ده ولا لا ولكن انا حسيت فى اللحظة دى انى لازم اتكلم نفسى اضفض لاى حد يسمعنى ويقولى انا صح ولا غلط ولا اايييييييييييييييييييييييييييييييه
المهم انا حبيت واحد اصغر منى ب6 سنين وهو قريبى المهم انه هو برضه حبنى اوى واتعودنا على بض وبقى استحال اننا نسيب بعض ومبقتش اشوف حياتى الا معاه و زى اى اتنين بيححبوا بعض كان فى مشاكل و صعوبات ولكن بنرجع احسن من الاول وكان مرة قالى انى هعيش معاه فى بلدهم فى البلد يعنى لكن انا متربية فى القاهرة وفى ارقى مكان فيها كمان المهم قولتله لا لو فى حارة بس فى القاهرة مينفعش اعيش هناك هبقى غريبة على طباعهم وعاداتهم ده غير ان امه بتكره امى جدا جدا ولو عشت معاها هتذل اهلى بيا وانا مرضاش حتى لو اهلى ايه
المهم قفل الحكاية وقالى انى هيعمل عشانى المستحيل وهيحاول يعيشنى فى الحتة اللى تريحنى وجه دلوقتى وبعد ما قربنا جدا من بعض وبقي كل حياتى واستحالة اتخيل الدنيا من غيره يقولى ايه انا هعيش هنا لانى بحب اهلى ومقدرش استغنى عنهم وهو الابن الاكبر ولازم يتجوز فى البيت وفى نفس الوقت بيحبنى وميقدرش يستغنىعنى وعايزنى معاه لانى لو بحبه هكون معاه فى اى مكان ,, وقالى فكرىوخدى قرار وانا كل ما فيا رافض العيشة فى البلد مش هيسبونى فحالى استحالة ده كره وغل وحاجات قديمة و عادات غريبة انا مش هقدر المهم انا كده هعمل ايه هل مردش عليه تانى وانسحب من حياته وربنا يقدرنى على بعده ولا اموت بحسرتى عليه ولاارد عليه واقوله انى مش هقدر ولا ايييييييييييييييييييييه بس هو انانى او عايز كل حاجة ومش عايز يخسر ولا حاجة على فكرة انا اهلى بالنسبة لهم موتى احسن من جوازى منه يعنى لو بقيت معاه هخسرهم وهما كمان هيخسروا بعض لاننا عيلة واحدة ,,,,يعنى انا هخسر اهلى وعيلتى والمكان اللى عشت فيه والشهادة الى معايا وشغلى ودنيتى وكل حاجة والمستوى اللى عشت فيه وهروح اعيش فى البلد تحت رجل امه اللى بتكرهنى نا وامى وكانت امى ديما تشتمها جتلها فرصتها بقى للانتقام ,,,,,اعمل ايه حد يقولى

سنوفة
جندي
جندي

مجموع التصويت : 0

الدنيا جرى فيها ايه Empty رد: الدنيا جرى فيها ايه

مُساهمة من طرف HORIZON الجمعة أغسطس 06, 2010 10:46 am

اولا نورتى المنتدى بموضوعك بس مش ده مكانه
عموما انا من رأيى انك ما تتجوزيش ف المكان اللى هايعملك بعد كده مشاكل وكرامتك احتمال تروح ف المكان ده ونصيحة منى فكرى بعقلك وبلاش تفكرى بقلبك وربنا يوفقك
وع فكرة استشيرى ربك ف الموضوع ده وصدقينى ربنا هايوريكى الحل اللى هايريحك بعد كده

HORIZON

HORIZON
HORIZON
مقدم
مقدم

مجموع التصويت : 4

- مواضيع مماثلة